Pomoc i us?ugi firmy Symantec dla regionu EMEA
W trybie online
Pomoc i us?ugi
Obs?uga klienta i pomoc techniczna w trybie online s? dost?pne w j?zyku angielskim na naszych stronach European Service and Support w sieci Web. Zawieraj? one:
"Top Issues" - cz?sto zadawane pytania.
"Knowledge Base" - mo?liwe do przeszukiwania bazy danych zawieraj?ce informacje techniczne i inne.
"Ask Symantec" - grupy dyskusyjne, gdzie mo?na zadawa? pytania dotycz?ce us?ug i pomocy technicznej.
Podstawowy adres URL europejskiej witryny pomocy i us?ug to http://www.symantec.com/eusupport/.
Subskrypcje aktualizacji definicji wirusów
Informacje na temat subskrypcji aktualizacji definicji wirusów mo?na znale?? tutaj: "Subscription Troubleshooter" (English only). Additional information in your language
Informacje dotycz?ce wirusów
Symantec Security Response (USA) - - Symantec Security Response site - dysponuje najnowszymi informacjami na temat ochrony przeciw wirusom i definicji wirusów. Mo?na tam:
znale?? najnowsze informacje o wirusach;
sprawdzi? dane w Encyklopedii wirusów;
pobra? najnowsze definicje wirusów;
przes?a? przyk?adowe pliki, które mog? by? zainfekowane.
Aktualizacje/uaktualnienia
Informacje na temat aktualizacji/uaktualnie? produktów i sposobów ich uzyskiwania s? dost?pne w tym dokumencie: "What is an Update/Upgrade? (Co to jest aktualizacja/uaktualnienie?)"
Rejestracja produktu
Aby zarejestrowa? dany produkt, nale?y wykona? czynno?ci opisane w tym dokumencie: "Registration (Rejestracja)".
Obs?uga przedsi?biorstw
Klienci instytucjonalni, którzy podpisali z firm? Symantec umow? o pomocy technicznej, mog? u?y? karty Enterprise Support znajduj?cej si? u góry strony European Service and Support w celu przej?cia do stron obs?ugi przedsi?biorstw.
Przez telefon
Telefoniczna pomoc techniczna jest dost?pna dla szerokiego zakresu produktów firmy Symantec. Informacje na ten temat mo?na sprawdzi? na naszych stronach dotycz?cych Europy:
Lista obs?ugiwanych produktów
Spis telefonów